OT - Prosim o radu s C

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Úterý Srpen 29 19:51:50 CEST 2006

> Protoze (a to jsem psal nekdy uz ze zacatku), pokud to udelam
> 1x 'rucne',
> tj. disciplinou programatora, uz to nemusim delat 'automaticky' ->
> automaticke, builtin detekce jsou nepotrebne, nekdy zbytecne
> a skodlive.

Obavam se, ze se mylite. Neexistuje nic takoveho, jako "disciplina
programatora", na kterou by se dalo spolehnout, kazdy programator je
chybujici. Tvrdite-li, ze ve Vasich programech chyby nejsou, existuji v
podstate tyto moznosti:

a. Delate trivialni SW.
b. Chyby tam jsou, ale zatim jste na ne neprisel.
c. Kecate.

Dokazal byste poveru o generalni nepotrebnosti ci skodlivosti typovych a
runtime kontrol dolozit nejakym relevantnim argumentem ?

> Osobne se domnivam, ze to ani jinak nelze. Programator bez
> fantazie, ktery
> nepredpoklada, popr. se na neco vedome vyprdne, ten nemuze
> dat nikdy dobre
> vysledky, a nespasi ho zadny runtime checky.

Toto tvrzeni je v kontextu diskuse logicky chybne. Nedokazuje totiz, ze
programator s fantazii, ktery se na nic vedome nevyprdne, run-time check
nepotrebuje.

> zadny buffer

> Aaa, panackovi dosly argumenty :o)

Myslim, ze panackovi argumenty nedosly, jen adekvatnim zpusobem reagoval na
pomerne neverohodnou argumentaci, kterou pouzivate.

Preji minimum uteklych stacku a pretecenych poli v budoucim programatoskem
zivote :-)

Zdravim

Jiri Foldyna