OT - Prosim o radu s C

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Úterý Srpen 29 19:35:00 CEST 2006

At 19:28 29.8.2006, Jan Waclawek wrote:
>Preco mi vkladate nevyslovene myslienky medzi prsty a klavesnicu?
>Preco stale tvrdosijne predpokladate, ze to 'automaticke' osetrenie chyb
>je jediny pouzity nastroj?

Protoze (a to jsem psal nekdy uz ze zacatku), pokud to udelam 1x 'rucne',
tj. disciplinou programatora, uz to nemusim delat 'automaticky' ->
automaticke, builtin detekce jsou nepotrebne, nekdy zbytecne a skodlive.

>To samozrejme ano.
>Ale spoliehanie sa na to ze ste vychytali vsetky chyby predtym ako sa to
>nasadi, je pri _niektorych_ aplikaciach este strmsia cesta do horucich
>pekiel.

Osobne se domnivam, ze to ani jinak nelze. Programator bez fantazie, ktery
nepredpoklada, popr. se na neco vedome vyprdne, ten nemuze dat nikdy dobre
vysledky, a nespasi ho zadny runtime checky.

Aaa, panackovi dosly argumenty :o)

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.