OT - Prosim o radu s C

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Srpen 29 19:28:45 CEST 2006

> Cokoli zivotu nebezpecneho a ponechaneho na 'automaticke' osetreni chyb?
> Dekuji, opet nechci :)

Preco mi vkladate nevyslovene myslienky medzi prsty a klavesnicu?
Preco stale tvrdosijne predpokladate, ze to 'automaticke' osetrenie chyb
je jediny pouzity nastroj?
Ja stale predpokladam rovnaku uroven discipliny u programatora.

> Ale jo, jenze na to mame staticke nastroje, debuggery, boundscheckery -
> proste, co muze clovek udelat pro to, aby tu chybu opravil jeste driv, nez
> projde ven, to je dobre. Spolehani se na chytani exceptions pri memory
> access v runtime apod. je cesta do pekel.

To samozrejme ano.
Ale spoliehanie sa na to ze ste vychytali vsetky chyby predtym ako sa to
nasadi, je pri _niektorych_ aplikaciach este strmsia cesta do horucich
pekiel.

> Takze ne, ja nemel v zadnym svojem 'hotovym' programu zadny buffer overflow.

Blahozelam.
Tym, co su dokonali, som vzdy zavidel.

wek