RE: Sháním porty do USB

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Pátek Srpen 18 10:07:46 CEST 2006

Pouzijte pcmcia kartu tam to pry maka korektne
Neni tam prevod paralelnich dat do serivoeho USB a pak na paralelni piny - tam se to pak potento s casovanim a je to v haji

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Simon Cihelník
Sent: Friday, August 18, 2006 9:59 AM
To: HW-news
Subject: Re: Sháním porty do USB

Predne si overte, zda Vam v emulovanych portech budou programatory fungovat.
Ty na seriovy port obcas chodi, ale s programatory na LPT budete zrejme v takoveto konfiguraci zklaman. Je toho plny web, mnoho diskusi, mnoho rozladeni. Je to otazka rozdilnosti COM/LPT protokolu a jeho implementace v Prolific kontrolerech (ktere se v USB-to-LPT radicich pouzivaji) vs. jeho implementace ve vlastnim obsluznem software programatoru. Nejhur jsou na to JTAG - ISP programatory vseho druhu. Ty nechodi, co jsem videl, vubec.

Hezky den,
Simon Cihelnik

    Zdravíčko,
    sháním ke svému NB porty do USB, něco jako replikátor, stačil by mi jeden sériový a jeden paralelní, abych měl do čeho zapojit programátory, v nových NB už se podobné porty nevyskytují a našinec si pak musí kupovat značkové replikátory přímo od výrobce za nekřesťanské peníze (což se mi moc nechce).
Děkuji za pomoc.
    M.Kalina