Re: Sháním porty do USB

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Srpen 18 10:14:55 CEST 2006

Svata pravda, Simone:)
"Inteligentni" programatory na seriovy port (s vlastim casovanim
uvnitr) problemy nemaji (neslysel jsme o nich), programatory na
paralelni port a seriove "ala PonyProg" jsou na tom blede (ty obcas
nechodi ani na "plnokrevnych" porech, na USB snad vubec).
Chce se to spis podivat na porty na PCMCIA, ty byvaj pokud se nepletu
"plnokrevne".
Marek