Re: Sháním porty do USB

Simon Cihelník hwkonfera@seznam.cz
Pátek Srpen 18 09:59:28 CEST 2006

Predne si overte, zda Vam v emulovanych portech budou programatory fungovat.
Ty na seriovy port obcas chodi, ale s programatory na LPT budete zrejme v
takoveto konfiguraci zklaman. Je toho plny web, mnoho diskusi, mnoho
rozladeni. Je to otazka rozdilnosti COM/LPT protokolu a jeho implementace v
Prolific kontrolerech (ktere se v USB-to-LPT radicich pouzivaji) vs. jeho
implementace ve vlastnim obsluznem software programatoru. Nejhur jsou na to
JTAG - ISP programatory vseho druhu. Ty nechodi, co jsem videl, vubec.

Hezky den,
Simon Cihelnik

    Zdravíčko,
    sháním ke svému NB porty do USB, něco jako replikátor, stačil by mi
jeden sériový a jeden paralelní, abych měl do čeho zapojit programátory, v
nových NB už se podobné porty nevyskytují a našinec si pak musí kupovat
značkové replikátory přímo od výrobce za nekřesťanské peníze (což se mi moc
nechce).
Děkuji za pomoc.
    M.Kalina