Elektrosmog

Pátek Duben 28 18:18:35 CEST 2006

Hezký večír,

    jednou jsem tak s klukama přemýšlela kudy asi tak vede ten kabel k
přestavníkům a k návěstidlu. Kolega vzal do ruky dva svářecí dráty,
ohnul je a prošel se kousek sem a tam. V jedom místě se "virgule"
otočila. Kolega vzal krumpáč a jal se pracovati. Kabel tam opravdu byl.
Já to zkoušela také a musím řici že se to nějak pohybovalo nad tím
místem kabelu, ale jak to fungovalo to nevím. Nikdy potom se mi to už
nepovedlo. Asi jsem viděla zázrak :-)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz