Elektrosmog

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pátek Duben 28 17:50:08 CEST 2006

Nevim jak lecitele a negativni energie, ale jeste na VS jsme za statni
prachy provadeli takovy experiment, kdy se na zkusebnim poli zasypalo 6ks
150mm trubek, vzdalenych od sebe cca 5m, trubkami se podle nejakeho klice
poustela voda. Ukolem senzibilu projit pole a rici kterou trubkou tece voda
a kterou ne.
A co myslite, poznali prdlajs, meli spoustu silnych reci, byli si naprosto
jisti, ale statisticky byli jen mirne uspesnejsi nez kolega s hraci kostkou
:-)

Asi meli spatne virgule, nicmene si kazdy prinesl tu svou a tak to muselo
byt ridke sperma a nebo nase negativni vlny (natery proti elektrosmogu
tenkrat jeste nebyly).

Ale jednou mi tvrdil kamarad co veri na lecitele, ze pry kazdy spravny
lecitel (s to spravnou virguli) pozna ktera voda se ohrivala v mikrovlnce.
Pry je v ni nejaka "skodliva" energie. Je to uplna blbost, nebo tam muze k
nejakym zmenam dochazet (podobne jako v mg. upravene vode)? Pokud ano, vadi
to?

Andel