Elektrosmog

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Sobota Duben 29 00:29:38 CEST 2006

V byvalem podniku (jeste za bolsevika) jsme hledali, kde vede trubka mezi
dvema budovama. Udelali jsme si ze svarovaciho dratu virguli a chodili nad
tim mistem. Nejake (asi nahodne) pohyby jsme zaznamenali a myslim ze
zafungoval efekt, ze kde se to pohnulo jednomu, tam se i ostatni "vic
snazili" a tak jsme se vsichni shodli na presne poloze trubky. Pozvali jsme
tam bagr a ono nic. Trubka byla o 5 metru dal.

Andel

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, April 28, 2006 6:18 PM
Subject: Re: Elektrosmog

Hezký večír,

    jednou jsem tak s klukama přemýšlela kudy asi tak vede ten kabel k
přestavníkům a k návěstidlu. Kolega vzal do ruky dva svářecí dráty,
ohnul je a prošel se kousek sem a tam. V jedom místě se "virgule"
otočila. Kolega vzal krumpáč a jal se pracovati. Kabel tam opravdu byl.
Já to zkoušela také a musím řici že se to nějak pohybovalo nad tím
místem kabelu, ale jak to fungovalo to nevím. Nikdy potom se mi to už
nepovedlo. Asi jsem viděla zázrak :-)

Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz