OT: "synchronizace" zvuku a obrazu.

Karel Dudasek karel.dudasek@vghur.army.cz
Pátek Duben 28 06:30:54 CEST 2006

On Thu, 27 Apr 2006, [windows-1250] Saša Svobodová wrote:
> Hezký den,
>     zatím jsem tam nahrála všechno co šlo a vypadá to celkem dobře.
> Další pokusy se zatím odkládají pro mojí lenost, vytíženost a hlavně
> kvůli tomu, že si video nerozumí s počítačem (tuner nahrává krásně, jak
> se spustí kazeta je to nepoužitelné, ale na TV je to v pořádku ...)
Podobny problem jsem resil doma, nahravam manzelce souboj vojevudcu
(bohuzel nemam prvni dil) a chtela to do skoly nahrat na kazetu.
Z NB nam leze jenom S-video, takze jsem upravil redukci, aby z toho lezl
kompozitni signal, na TV krasa, z videa silenost. A pak jsem vzal poradny
s-video kabel a tu upravu udelal az tesne pred videem a odpojil TV.
Ac jsou to ve videu samostatne SCART konektory, neco se tomu videu
nelibilo. Ted jsem sehnal servisni manual k videu a protoze jiny model
teze rady na S-video vstup, tak na plosnaku je vse prichystane, pouze
staci pripojit konektory a jednu propojku. Tak uvidim....

                             Karel Dudasek