OT: "synchronizace" zvuku a obrazu.

Martin Zaruba swz@volny.cz
Sobota Duben 22 17:11:49 CEST 2006

Pokud uz fakt nic nepomuze, pak se nad tim rozjetym zvukem da vyzrat treba
programem SoundForge. Ten umi prodlouzit/zkratit zvuk tak, ze se nezmeni
vyska tonu. V rozmezi +-10% (a tolik se Vam to urcite nerozjizdi) nepoznate,
ze to bylo upravene.
Casto jsem jej pouziva treba kdyz jsem potreboval k videu dodat hudbu a ta
mela trosku jinou delku.

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, April 22, 2006 4:29 PM
Subject: Re: OT: "synchronizace" zvuku a obrazu.

Já zkoušela kde co. Dříve to fungovalo dobře, bez potíží. Pak jsem
dlouho nic negrabovala a teďka mi to zlobí. Je pravda že od té doby jsou
nové Windy ...

Zvuk se předbíhá obrazu, správně. Ale zkoušela jsem i nahrávání přímo do
AVI (jejda to mizí MB jen to lítá) a stejně to dělá. A ještě více.

Mám procesor Duron 750 a nahrávám na samostatný disk. Systém jede z
jednoho a nahrává se na druhý na druhém kanálu ID řadiče.

Ještě něco zkusím, ale i tak nefím :-(

Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz