OT: "synchronizace" zvuku a obrazu.

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Duben 28 08:09:00 CEST 2006

Moje zkusenosti - nahravam pres ATI multimedia center primo do MPEG2
720x576, mam AthlonXP 2500. Ten SW od ATI ma i nejaky sumovy filtry,
moc jsem se v tom nehrabal, pouzivam nejaky defaultni nastaveni. Obraz
je uchazejici i pri nahravani z VHS kazety.

Jinak ten balik SW od ATI ma v sobe i "media library", ve kterym se da
celkem jednoduse exportovat do jinyho formatu - obcas to pouzivam,
kdyz se mi film nahrany z TV nevejde na jedno DVD, trva to priblizne
tak dlouho jako ten film.

Cenova relace pro Sasu pro pripadny upgrade: AthlonXP 2500: cca
2000Kc, odpovidajici mainboard cca 500Kc, pripadne vymenit pameti
(pokud ten board nebude umet SDRAMy), ale DDRka stojej min nez SDRAMy.

P.K.