OT: "synchronizace" zvuku a obrazu.

Martin Zaruba swz@volny.cz
Neděle Duben 23 11:48:59 CEST 2006

Pres USB 1 projde bez problemu mpeg2 z DVB-T. Ale ne jen malo (1:5)
komprimovany DV format, ktery pouzivaji treba digitalni kamery. Proto tam se
pouziva FireWire.
Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, April 22, 2006 8:25 PM
Subject: Re: OT: "synchronizace" zvuku a obrazu.

Hezký večír,

Přetahovat video přes USB1 ? Myslíte že by to šlo ? No já nevím, nevím.

Jinak je to klasika, tuhle jsem psala na podporu programu "Porodnický
slovník" co že jim to tam blbne, no a za pět minutek jsem na to přišla
sama ...

Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz