OT: "synchronizace" zvuku a obrazu.

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Sobota Duben 22 18:34:23 CEST 2006

Problém s rozjížením zvuku a obrazu vzníká tím, že to obojí neběží
přes jednu grabovací kartu, ale zvuk se zachytává extra přes zvukovku.
Co by mohlo pomoct: zvuk zachytávat se vzorkovací frekvencí 48kHz
místo 44kHz. Potom jiný ovladače pro zvukovku (i třeba starší) a v
neposlední řadě i jiná zvukovka. Doplňující dotaz - rozchází se to
vždycky - i při malym rozlišení videa?

Jinak neznám program "ATI video in", používám ATI multimedia center
(verzi 9.03, ale problém s rozcházením zvuku a obrazu jsem neměl s
žádnou verzí), mohlo by to snad chodit i na VIVO kartu.

Další informace případně na atifan.ati.cz nebo www.tvfreak.cz

P.K.