Athlon 1200 (bylo Re: OT: "synchronizace" zvuku a obrazu.)

Prichy prichy@volny.cz
Neděle Duben 23 15:50:08 CEST 2006

Saso, ja video graboval uz na 500 celeronu a na 700 duronu.
Pres program Virtualdub to urcite jde, navody najdes vsade na netu.
Ale pozor!! bylo to pouze v rozliseni VHS, VCD apod proste 320*240apod.
Vice mene grabovani plneho analogu (kdyz video karta nema mpeg1 mpeg2
a podobne kodery) se mi to ve vyssim rozliseni ani nepovedlo.
Nevim, kde bude problem, ale v rychlosti procesoru se mi to nezda.
Kazdopadne jsem chtel zachranit jednu videokazetu a pustil se do toho
byt za ceny snizene kvality, tak spatny zaznam, jaky to byl mel za nasledek
velkou chybovost...vypadavani snimku, kazdopadne pri delce zaznamu cca
1 hodinu to stacilo normalne grabovat zvuk a obraz na to proste
nesedel.....byl
totiz kratsi...na zacatku zaznamu dobre, pak se to postupne rozjizdelo...

Dalsi veci jako zamknout zvuk k videu se mi nedarili, dal jsem neresil

Prichy