Re: OT: Když je ten pátek, ale fakt nevím zda to je k smíchu nebo k pláči

Tony Malecky tony@malecky.cz
Pátek Duben 14 17:39:57 CEST 2006

Tak nevim, ale mne tohle pripada u Telecomu jako normalni.

Bydlim v casti Usti nad Labem, ktera je podle oficialnich map Telecomu
pokryta ADSL.
Kazdy mesic volam na telecom a chci zridit adsl, www aplikace tvrdi ze neni
problem zridit adsl nejvyssi rychlosti.
Operatorka ze neni problem, ze ma volne d-slam
za tyden prijde email ze nelze zridit. I kdyz tu jsou nove kabelaze,
technicky to nejde.
Pred barakem mi postavili bilboard s Krausem ze jako Telecom ma rychlejsi
ADSL.
V poslednim vypise od Telecomu papir ze jako si mam objednat ADSL.

Jedna se o celou ctvrt krajskeho mesta, kde diky koncentratoru pripojeneho
optikou na nadrazenou telefonni ustrednu adsl nejde.
Jelikoz aplikace ukazuji ze tu adsl jde, a operatorky maji volne D-SLAMy tak
neni proc tu neco menit. Papirove je vsechno ok...

dobry ne?

Tony OK1HMA