OT: Když je ten pátek, ale fakt nevím zda to je k smíchu nebo k pláči

Pátek Duben 14 19:03:48 CEST 2006

Zdrafím,

    a která pak naše část nemůže běhat na ADSL ? Ptám se jen tak ze
zvědavosti, krásňák totiž určitě běhat může. ADSL jsem měla, ale od
Nextry a utekla jsem fuč jak to jen šlo po jedné nepříjemnosti. Teďka
mám GPRS a jsem docela spokojená.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz