OT: Když je ten pátek, ale fakt nevím zda to je k smíchu nebo k pláči

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Duben 14 16:49:20 CEST 2006

Tak jsem si to celé přečetl . Pracuji jako technik u té jmenované firmy.
Mám na starosti  přenosovou techniku, spojovací  technologie. Do
administrativy nevidím. Ale co vím, že třeba  zřízení IE je někdy
utrpení. Několikrát jsem psal na naše internní oddělení, že zřizování /
změny IE jsou nefunkční atd.
Bohužel dodnes se též nikdo nevyjádřil. Tyhle problémy pak odnáší lidé,
kteří jsou v úzkém spojení se zákazníkem avšak za tyhle administrativní
věci nemohou.
Všichni se odvolávají na systém.....
Asi je shnilý !  Všichni to vědí ale to je vše. Bohužel.
Je to škoda. Z vlastní zkušenosti vím, že těm, co zřízení a změny bez
problémů prošly jsou spokojeni. Je tu ale i ta menší skupinka těch, co
si prožili se službami ČT své. Snad se toho chytí ta televize a třeba se
o problému dozví i někdo kompetentní ve firmě. A třeba to dá do pořádku.

Mezi námi - moc tomu nevěřím!