OT Vzdialeny pristup, Was: OT Vzdalena sprava v WIndows 2000Profesional

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Čtvrtek Září 29 14:22:59 CEST 2005

>Alebo to pouziva nejaku klucku vo WinXX? - to by mi smrdelo bezpecnostnou
>dierou...

Ja bych hadal, ze toho klienta proste musite pustit pod uctem, ktery je
zaroven administratorem na serveru, jinak ta automaticka instalace podle mne
nemuze fungovat.