OT Vzdialeny pristup, Was: OT Vzdalena sprava v WIndows 2000Profesional

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Čtvrtek Září 29 14:40:10 CEST 2005

> Ja bych hadal, ze toho klienta proste musite pustit pod uctem, ktery je
> zaroven administratorem na serveru, jinak ta automaticka instalace podle mne
> nemuze fungovat.

Staci ucet z daneho pocitace, ktery ma pravo instalaci sluzby do PC,
nebo nejaky domenovy ucet, ktery ma pravo k danemu pocitaci
typu administrator, nebo domenovy administrator ci jeho clen (pokud
jsou PC v domene)... To same musite mit i pro VNC, pokud ho chcete
pustit jako sluzbu a moci s PC pracovat i kdyz je uzivatel odhlaseny
(resp. prihlasit se na nej, pokud je uzivatel odhlasen).

--
Michal Grunt