OT Vzdialeny pristup, Was: OT Vzdalena sprava v WIndows 2000 Profesional

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Září 29 14:17:07 CEST 2005

Michal Grunt wrote:
> Za hlavni povazuji bezproblemove rychle zobrazovani

Mno viem ze je dost vyrazny rozdiel medzi roznymi klonmi VNC, asi ste
nenatrafili na ten spravny. Ja to momentalne uz nepouzivam, ale moj
kolega prisaha na UltraVNC (a co som videl je fakt o dost rychlejsi v
prenose obrazu - vzdialeny komp bol za 9600baudovym modemom a tam
poznate kazdy rozdiel :-) ). Ten ma rieseny aj prenos suborov.

> a automatickou
> instalaci potrebne sluzby na vzdaleny PC a napr. naslednou
> odinstalaci.

Ale to uz na tom vzdialenom kompe musi byt spustene nejake "jadro", nie?
Alebo to pouziva nejaku klucku vo WinXX? - to by mi smrdelo
bezpecnostnou dierou...

Neberte to ako rypanie, je mi jasne ze je v urcitych situaciach lepsie
zaplatit za fungujuci produkt s podporou atd., ako mat nieco "zadarmo"
za tu cenu ze najprv musite vyskusat 20 roznych produktov a potom este
vychytavat muchy. Chcem len mat prehlad.

A aby ma admin nevykopol za OT, suvislost s HW je ta, ze my cez VNC
spravujeme nepriamo cez PCcko pripojenu 485-kovu siet (pricom niektore
instalacie su cca 1000km daleko).

wek