Re: Digitální kopírka

aze azehw@volny.cz
Pondělí Září 19 19:36:46 CEST 2005

Dík za info, ale je to poněkud jiná kategorie, podle několika nalezených
odkazů za cca 55 tisíc bez DPH pro max. 150.000 stran za měsíc.  Rychlost
kopírování ale udávají 24 stran za minutu? Asi je myšlen tisk, vlastní
naskenování trvá asi dýl, tím se nechlubí...
AZE

----- Original Message -----
From: <Serych@panska.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, September 19, 2005 7:20 PM
Subject: RE: Digitální kopírka

Mame nejaky takovy bazmek od HP - HP 4100MPF. Jako laserovka je to skvele,
jako kopirka je to funkcni, kvalitou kopii zcela OK, ale rychlosti vhodne
pouze pro kancelare s hoooodne malym provozem, a jako scanner zcela nanic,
scanuje to v kvalite podobne faxu a jeste si musite nascanovany obrazek
nechat poslat mailem, jinak ho z te bedny nedostanete. Vpodstate je to asi
vymyslene na to, abyste nemuseli dokumenty faxovat a mohli je misto toho ve
zhruba stejne kvalite odmailovat.

Jakub Serych