RE: Digitální kopírka

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pondělí Září 19 19:20:14 CEST 2005

Mame nejaky takovy bazmek od HP - HP 4100MPF. Jako laserovka je to skvele,
jako kopirka je to funkcni, kvalitou kopii zcela OK, ale rychlosti vhodne
pouze pro kancelare s hoooodne malym provozem, a jako scanner zcela nanic,
scanuje to v kvalite podobne faxu a jeste si musite nascanovany obrazek
nechat poslat mailem, jinak ho z te bedny nedostanete. Vpodstate je to asi
vymyslene na to, abyste nemuseli dokumenty faxovat a mohli je misto toho ve
zhruba stejne kvalite odmailovat.

Jakub Serych