DPS

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Září 12 13:52:11 CEST 2005

Petr Zahradnik napsal(a):

> Tyto jsem ja koupil v provedeni cuprexcart ted uz nevim kde. Tedy
> koupil jsem omylem cuprexcart, protoze to tam meli blbe napsane na
> webu. No ale to nevadi, take to na neco vyuziji. Cuprexcart se spatne
> reze pakovou rezackou, protoze jak se to prohne na te odrezavaci
> strane, tak se drobi, tj. dobre je to jen na leve strane. No a nebo
> frezovat...

Cuprexcart je DES, DES, DES.

Je to pro me primo symbol levnych dalnevychodnich smejdu (predtim NDR a
obcas i tuzemsko). Panove (pokud ho jeste nekdo pouzivate): zkouseli
jste nekdy vicenasobne pajeni, odolnost proti razum a podobne zalezitosti?

Pokud ano a presto tuto "takyhmotu" sirite do sveta, budu vedet, komu
"podekovat".

--
Jirka