DPS

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Září 12 13:45:34 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 12.9.2005:

> V davnejsom prispevku si niekto stazoval na plosne spoje s
> fotovrstvou z GM. Nedavno som kupil v internetovom obchode
> http:/www.sos.sk plosne spoje s fotovrstvou,s ktorymi je radost
> pracovat.Dodavaju cuprextit i cuprexcart v niekolkych
> rozmeroch.Kazda doska je pokryta bledomodrou foliou proti
> poskodeniu. Ked stiahnete foliu uvidite krasnu neposkodenu plochu
> fotovrstvy bez najmensieho kazu.Nema hnedozelenu farbu ale farbu
> medi.

Tyto jsem ja koupil v provedeni cuprexcart ted uz nevim kde. Tedy
koupil jsem omylem cuprexcart, protoze to tam meli blbe napsane na
webu. No ale to nevadi, take to na neco vyuziji. Cuprexcart se spatne
reze pakovou rezackou, protoze jak se to prohne na te odrezavaci
strane, tak se drobi, tj. dobre je to jen na leve strane. No a nebo
frezovat...

Ale k te vrstve - take se mi vrstva libila, je to dobre. Moc jsem jich
tedy zatim nepouzil, za prve proto, ze je mam jen cuprexcart, za druhe
proto, ze si na desky davam svuj negativni fotorezist, ale je fakt, ze
to bylo dobre naneseno. Jen je docela spatne viditelna, prave tim, ze
je svetla, tak se s tim docela spatne pracuje, kdyz eventuelne
potrebujes nejakou korekci, spatne vidis chyby (smitko na predloze
apod.). Lepsi by byla tmavsi emulze.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem