DPS

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Září 12 14:02:50 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 12.9.2005:

> Cuprexcart je DES, DES, DES.

Ano, s tim souhlasim.

> Je to pro me primo symbol levnych dalnevychodnich smejdu (predtim
> NDR a obcas i tuzemsko).

No ja cuprexcart nachazim v lecjakych zarizenich, kdyz ho pak
rozeberu. V Cine se evidentne stale pouziva velmi dost.

> Panove (pokud ho jeste nekdo pouzivate): zkouseli jste nekdy
> vicenasobne pajeni, odolnost proti razum a podobne zalezitosti?

Bohuzel ne, ja jsem koupil jen par desek omylem. Tak holt si je na
neco pouziju, ale uz je vicekrat nemusim :-)

> Pokud ano a presto tuto "takyhmotu" sirite do sveta, budu vedet,
> komu "podekovat".

To podekuj spis Cinanum, ti to davaji kdekam. A ja kdyz si na tu
omylem zakoupenou desku udelam neco pro sebe, tak snad mi dekovat ani
nemusis, ne? :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem