386(286) a IDE disk

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Říjen 13 12:15:51 CEST 2005

--- MK <info@mcu.cz> wrote:

> Tak jeste jednou a pomalu .-)))))

Klidek :-)))

> IDE radic je jen oddeleni datove a casti adresni sbernice ISA, vyber
> adresy
> a vyber preruseni. Nic vic. Je jedno zda to je v nejakem SuperIO,
> nebo
> slepene z klasiky.

To mi je jasne, ty si uviedol TTL klasiku, ja zase "integrovany"
integrovany obvod. Nie ako protirecenie - ako priklad.

>Ze zacatku se take disky tohoto typu nenazyvaly IDE, ale
> AT-BUS
> Je celkem jedno, zda tam mate disk type=47 - to je pouze uzivatelska
> volba
> nastaveni parametru a nema s MFM, RLL, IDE ci jinym typem nic
> spolecneho.

OK, uz som si priznal, ze toto som nevedel :-|

> Pokuste se nastavit nejaky typ, ktery ma priblizne stejne parametry
> (samozrejmne musi byt mensi nebo rovny tem skutecnym) pak by mel
> disk zacit fungovat.

To mozem skusit, ale tymto sposobom by radic zrejme (isto) nedokazal
obsluzit celu kapacitu disku a kedze na disku mam uz DOS a plno dalsich
veci, je takmer plny, tak to pre mna vyznam nema.

> MFM radic mel dva ploche vodice - 34 a myslim ze 20(16) - to uz si
> fakt
> nepamatuju
> Pak tam muzete mit SCSI a ten je 50 zilovy. V te dobe byly
> dost rozsirene 8b (kratka ISA) radice SCSI od WD

> S pozdravem
> MK

miro

Yahoo! Music Unlimited
Access over 1 million songs. Try it free.
http://music.yahoo.com/unlimited/