USB merici modul

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Čtvrtek Říjen 13 11:18:27 CEST 2005

Hledam vhodny konektor pro pripojeni mericiho modulu. 4piny -
+,-,analog,data. Zatim jsem nasel jedine - USB konektor. Je to male, celkem
dostupne, nezamnenitelne a hlavne ma + a - piny posunuty, takze se prvni
pripoji napajeni.
Tak mne napadlo co tak sdilet USB konektor pro merici procesor a USB obvod?
Kdyz uz tam je USB konektor, tak tam pripojim i USB/serial. Modul bude
obsahovat MMC kartu a nejak ji musim dostat do PC.
Procesor bude mit dva vstupni piny zapojene na D+ a D-. Nebude kapacita
vstupnich pinu PICxxxyyyzzz ovlivnovat komunikaci po USB?
Jak poznam kdy je pripojen USB? Po zapnuti napajeni se spusti procesor, ten
zjisti zda jsme na USB a teprve potom spusti USB obvod.

Da se koupit kusove u nas obvod pro prevod MMC/USB v rezimu storage class?

Michal