386(286) a IDE disk

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Říjen 13 12:06:36 CEST 2005

> Na 386-tkach onboard radice este neboli :-)

Ale byly - mam nekde doma ve sklepe jak 386SX tak i 386DX s radici na MB
A bezpecne vim, ze se delaly i 286/20 s radici na MB. Mimochodem, mam v tom
sklepe
i XTcko s radici v jednodeskovem provedeni

> Nie, ako som pisal, mam
> viac ISA kariet radicov (3) a vsetky funguju s uvedenym HDD v tej
> jednej zakladovke. Normalne bootuje DOS a idu spustat programy (aj
> miniLA DOS GUI :-)) V inych zakladovkach ale po resete "HDD controller
> fail"... Aj z FDD som skual bootovat DOS - to funguje na vsetkych
> kartach radicov aj na vsetkych zakladovkach.

Zacal bych odpojenim HDD, pouze vsunuty radic - co se ozve.
Pak bych nastavil disk s priblizne (mensi nez realne) shodnymi parametry.
A pak bych to zahodil do toho sklepa (nostalgie) nebo kontejneru :-)))))

S pozdravem
MK