386(286) a IDE disk

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Říjen 13 11:57:17 CEST 2005

Na 386-tkach onboard radice este neboli :-) Nie, ako som pisal, mam
viac ISA kariet radicov (3) a vsetky funguju s uvedenym HDD v tej
jednej zakladovke. Normalne bootuje DOS a idu spustat programy (aj
miniLA DOS GUI :-)) V inych zakladovkach ale po resete "HDD controller
fail"... Aj z FDD som skual bootovat DOS - to funguje na vsetkych
kartach radicov aj na vsetkych zakladovkach.

miro

--- Jan Waclawek <wek@evona.sk> wrote:

> :-)
>
> Aha, takze to nie je onboard radic?
> Nemoze byt problem niekde tam?
> Napr. ide FDD tam kde nejde HDD?
>
> wek

Yahoo! Music Unlimited
Access over 1 million songs. Try it free.
http://music.yahoo.com/unlimited/