386(286) a IDE disk

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Říjen 13 12:18:50 CEST 2005

No schvalne - nie je na tych "vadnych" doskach nieco co je v konflikte s
tymi radicmi? Napr. integrovany radic :-)
Vsetky 3 radice su s W83xxx? Nedal by sa zohnat nejaky inaksi?
Nemoze byt problem niekde v 16-bitovej casti? IMHO je v super-IO tej
doby skutocne 16-bitovy len ten HDD...
Nepozna niekto nejaku diagnosticku utilitu ktorou by sa dalo hrabat sa
priamo v registroch toho superIO?

wek

PS. Kosta mas pravdu, z pragmatickeho hladiska to treba zahodit hned ako
to nejde; ale ak sa to vezme ako akademicky problem... Ved je to - ako
si pisal - sprosty oddelovac zbernice na ktorom nema co neist...