Re: Jak se dozvim nejvyssi pouzitelnou spinaci frekvenci spinacu typu4066? Pripadne poradte prepinac na 60MHz

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Úterý Říjen 4 15:19:42 CEST 2005

Marku, podívej se na schema
http://www.norcalqrp.org/files/AustinNC2030Presentation.pdf
Směšovací kmitočet je jen 10MHz, ale autor zde popisuje výtečné parametry směšovače pro tento kmitočet. Jde o 74CBLTV3253, myslím že Fairchild.

Co se týče kruhových diodových směšovačů, tak teslácký UZ07 jsem kupoval na burze za cca. 100Kč.