Re: Jak se dozvim nejvyssi pouzitelnou spinaci frekvenci spinacu typu4066? Pripadne poradte prepinac na 60MHz

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Úterý Říjen 4 15:28:23 CEST 2005

Dekuju, Vojto,

3253, ovsem bez udani vyrobce a konkretniho oznaceni, uz jsem znal z
clanku Bozidara Pasarice o Tayloove detektoru. Ten detektor je
zajimavej, ale ted poprve diky Tobe vidim takovehle pekne obrazkove
cteni od samotneho autora.

Na 74CBLTV3253 mrknu, i kdyby byla na tu mou mizernou aplikaci prilis
draha, mohla by se hodit nekde jinde.

Dik a zdar, Marek.

> Co se týče kruhových diodových směšovačů, tak teslácký UZ07 jsem
> kupoval na burze za cca. 100Kč.

Hm, tak za 100,- jsem mel ten lepsi QN... :-(