Jak se dozvim nejvyssi pouzitelnou spinaci frekvenci spinacu typu4066? Pripadne poradte prepinac na 60MHz

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Úterý Říjen 4 14:40:59 CEST 2005

> Obavam se, ze s uvedenymi obvody neudelate slusny mixer pres 1MHz.
> Dost podstatna je take symetrie tech prvku, symetrie zpozdeni a preslech od
> prepinaci frekvence.

Tyto tri vlivy jsem zapocital do sveho navrhu a pocitam s vyskytem
jejich produktu. Nijak mi v obvodu nevadi. Nezhorsi mi podstatne
linearitu jednoho signalu (vstupniho), to je pro me dulezite. Ze se
bude smesovat harmonickymi prepinaciho signalu vim a je to v poradku.

> Poohlednete se po necem integrovanem pro tento ucel, asi to nedelaji
> zbytecne, kdyby se to dalo takto zplacat.

Poradite obvod do 50Kc? Sam pouzivam jen NE602 a SA612. Tech je mi
protentokrat ponekud lito.

Dekuji za odpoved,
Marek P.

> ps. nejaky diodovy mixer bych tu nasel, pokud jde o kusovku.

Ja mam dva, ale ty jsou moc hezke na to, abych jimi plytval.
Dekuji za nabidku. Ale prece, kolik byste za nej chtel?