Mereni prutoku - citlivost Hhalovy sondy ?

Jirka zaloha@volny.cz
Sobota Říjen 1 21:59:41 CEST 2005

Radek a Petra Vickovi napsal(a):
> Ja na vetsinu veci pouzivam TLE4905 stoji par korun a mate to vsechno v
> jednom pouzdru vcetne trigrovaneho vystupu.

Nemyslim si (v souladu s Danhardem), ze na snimani toho vodomeru je
pouzitelne cidlo s digitalnim vystupem (a tedy komparatorem a pevne
definovanou citlivosti). Muze se lehce stat (jako ze se to taky zrejme
deje), ze se pohybujete v tak malych urovnich mag. pole a jeho zmen, ze
se podobne "tupe" cidlo vubec nechyta.

Chce to linearni Hallovu sondu a zesilovac a otestovat osciloskopem, jak
to vypada...

--
Jirka