Mereni prutoku - citlivost Hhalovy sondy ?

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Říjen 1 20:57:21 CEST 2005

Ja na vetsinu veci pouzivam TLE4905 stoji par korun a mate to vsechno v
jednom pouzdru vcetne trigrovaneho vystupu.

RadekCX

________________________________

	From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]
On Behalf Of Pavel Novotny
	Sent: Saturday, October 01, 2005 7:02 PM
	To: 'HW-news'
	Subject: Mereni prutoku - citlivost Hhalovy sondy ?

	Dostal jsem "genialni" napad vyrobit elektronicky protokomer z
klasickeho mechanickeho prutokomeru (nejlevnejsi co se pouziva v panelacich
k podruznemu mereni) a doslouzileho ventilatoru z PC zdroje.

	Prutokomer je resen tak, ze vazba mezi "vrtulkou" v kapaline a
mechnickym pocitadlem je magneticka. Na hridelce pocitadla je permanentni
magnet, druhy je pravdepodobne (mokrou cast jsem nepitval) na hrdelce s
"vrtulkou" , kterou otaci protekajici kapalina.
	Myslenka byla pouzit Halovyu sondu z ventilatoru  prilepit ji na
odfrezovane misto mezi vazebni magnety a nasledne ocejchovat pocet pulsu na
litr.

	Cele to ma jednu vadu, nefunguje to, at jsem se pokousel sondou
merit "magnet" na hridelce pocitadla ci "magnet" na hridelce "vrtulky"
nevymamil jsem  jediny puls.  Pokud jsem sondu obkrouzil klasickym magnetem
tak reagoval tak jak ma. Jedine vysvetleni , ktere me napadlo je, ze HS
pouzivane ve ventilatorech maji tak malou citlivost , ze nereaguji na mag.
pole magnetu z prutokomeru.

	Nebo jsme neco prehledl?
	Jaky typ Halovy sondy by jste doporucili?

	Dekuji

	http://www.nod32.cz