Mereni prutoku - citlivost Hhalovy sondy ?

L.Pikulik picom@volny.cz
Sobota Říjen 1 19:29:50 CEST 2005

Meni se v mezere urcite smer magnetickeho pole ?

-------------------------------------
Myslenka byla pouzit Halovyu sondu z ventilatoru  prilepit ji na odfrezovane
misto mezi vazebni magnety a nasledne ocejchovat pocet pulsu na litr.

Cele to ma jednu vadu, nefunguje to, at jsem se pokousel sondou merit
"magnet" na hridelce pocitadla ci "magnet" na hridelce "vrtulky" nevymamil
jsem  jediny puls.  Pokud jsem sondu obkrouzil klasickym magnetem tak
reagoval tak jak ma. Jedine vysvetleni , ktere me napadlo je, ze HS
pouzivane ve ventilatorech maji tak malou citlivost , ze nereaguji na mag.
pole magnetu z prutokomeru.

Nebo jsme neco prehledl?
Jaky typ Halovy sondy by jste doporucili?

Dekuji