Mereni prutoku - citlivost Hhalovy sondy ?

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Říjen 1 22:09:05 CEST 2005

Aha ted jsem to cele pochopil - jak to bylo mysleno.

Zrejme chripka dela sve... :-( Mel jsem za (nevim proc), ze tazatel ma na te
suche casti uz nalepen nejaky magnet.

Nicmene TLE neni tak tupe pokud se "dotlaci" z jedne strany tesne pred
spinaci uroven dalsim magnetem. Mozna by to byla i cesta jak zvysit
citlivost tech sond z vetraku - ony budou stejne neco na bazi TLE.

RadekCX