Mate nekdo zkusenosti s vyrobou DPS - ale prokovene?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Listopad 29 10:55:09 CET 2005

balu@home wrote:
> robi uz niekto na slovensku celoplosne zlatenie motivu? Ked som v roku
> 2003 hladal dodavatela dosiek pre moje projekty tak som nenasiel nikoho,
> vsetci mali len HAL.

Mno neviem aky je rozdiel medzi celoplosnym zlatenim a zlatom na
konektore, ale to druhe nam robil Amset este kym si to patlali sami v
budove byvalych vinarskych zavodov (to je ta kuria do ktorej by si
narazil keby si cestou hore Sancovou nezabocil doprava ci dolava; dnes
je v nej nejake ministerstvo ci co) a mam pocit, ze sme si nieco
nechavali zlatit aj na akademii (bohvie ci tam este nieco robia, kedysi
robili filmy pre celu Blavu). Ale dnes tusim z Amsetu plosaky davaju
robit v Skalici (tam si sa pytal? Aj v Starej Turej? Aj vo VUVT Zilina?).
Ale celkom bezna prax zacina byt vyroba na dalekom vychode, to Ti
sprostredkuje dnes kdekto a tam urobia aj celkom zaujimave dosky, len to
troska trva... No na prototypy samozrejme to je nepouzitelne...

wek