Mate nekdo zkusenosti s vyrobou DPS - ale prokovene?

pyrin pyrin@volny.cz
Úterý Listopad 29 06:53:59 CET 2005

zlacene desky z Printedu mi ani nepripominejte. Nekolik set kusu nam
osazovalo ELO a tvrdili, ze Printed ma spatne zlato. Tim nechi rici, ze ELO
je bez vady a nema spatnou technologii osazovani. Nicmene presli jsme zpet
na HAL a jsme spokojeni.
Ale posledni dobou, asi tak 1-2roky mame problemy s prokovy u Printedu. Ac
jsou desky elektronicky testovany, tak preci jenom je jich dost i tak
vadnych, nejhorsi je, ze se to pozna az po osazeni a elektrickem testovani
aplikace.
Ale presto v PRINTEDU delame dal. V ELO uz ne, kvuli tomu, ze tam neni pan
MAULE, ktery tomu podle meho nazoru rozumel vice, nez cely slavny zbytek
firmy. (ten pristup k zakaznikum je ted uplne otocenej ...)
pyrin

----- Original Message -----
From: "balu@home" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, November 28, 2005 4:48 PM
Subject: Re: Mate nekdo zkusenosti s vyrobou DPS - ale prokovene?

robi uz niekto na slovensku celoplosne zlatenie motivu? Ked som v roku
2003 hladal dodavatela dosiek pre moje projekty tak som nenasiel nikoho,
vsetci mali len HAL. Preto pouzivame Printed, mozem si rozkazat co
potrebujem. Hlavne u vysokofrekvencnych dosiek (pripadne velmi rychle
digitalne dosky) je kritickym elementom nepouzivat ziaden nikel, o com
sa s mnohymi 'tradicnymi' vyrobcami neda ani bavit ;-)
b.