Mate nekdo zkusenosti s vyrobou DPS - ale prokovene?

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Listopad 29 11:31:59 CET 2005

rozdiel je ten, ze na konektory sa pouziva hruba vrstva zlata (~um) a
vsetky plosky musia byt navzajom vodivo spojene. Celoplosne galvanicke
zltenie nanasa zhruba 0.05um zlata na cely motiv DPS a sluzi ako
povrchova uprava, nahradza HAL. HAL nie je vhodny pre SMD dosky vysokej
hustoty, lebo ma nedefinovanu kvalitu povrchu, kdezto s tym zlatom je
dokonale rovna.
b.