Zatez s konstantnim proudem

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Listopad 16 21:48:22 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 16.11.2005:

> Psals, ze potrebujes zmerit kapacitu clanku ... ( pocitam , ze to
> nebude kazdy den, ale jedna se o "jednorazovejsi akci )

No, ja jsem samozrejme nechtel popisovat cely projekt, protoze se mi
to zdalo nepodstatne. V podstate bych si rad ve volne chvili pro
radost udelal takovy pristrojek, ktery by v sobe mel procesor a ja
bych mu pripojil jeden nebo vice clanku (ale kazdy samostatne). A on
by ho (nebo je) nejdrive cely vybil a pak cely nabil a pak zase cely
vybil. A to vsechno by delal pomalu, tj. vybijel proudem 1/10 C a
nabijel take 1/10 C, tj. trvalo by to treba dva dny, ale to nevadi.
Pri tom by zmeril komplet nabijeci i vybijeci charakteristiku clanku a
poslal mi ji do pocitace a ten by mi ukazal grafy a zmeril kapacitu a
podobne ptakoviny.

> Jinak zajistit konstatntni vybijeni clanku 1,2V tak aby zarizeni
> bylo napajene jen z vybijeneho clanku asi nebude zas tak
> jednoduche....

Ne, to jsem nemyslel, ten procesor se bude normalne napajet ze site.

> Vychazim z toho,ze droj , kde jde nastavit proudove omezeni ma snad
> kazdy na stole.

Jasne, i ja mam na stole zdroj, ale obcas ho potrebuju a tohle bude
trvat desitky hodin pro kazdy clanek, a chtel jsem, aby to tak nejak
jako fungovalo automaticky nekde opodal bez zadratovaneho stolu. Ono
ja kdyz neco delam, tak to uz je tak plny stul dratu a kramu :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz