Zatez s konstantnim proudem

Danhard danhard@volny.cz
Středa Listopad 16 22:17:49 CET 2005

No a proc je zapotrebi vybijeni konstantnim proudem ?
Staci vybijeni odporem, kdyz meris napeti..

Danhard
****
No, ja jsem samozrejme nechtel popisovat cely projekt, protoze se mi
to zdalo nepodstatne. V podstate bych si rad ve volne chvili pro
radost udelal takovy pristrojek, ktery by v sobe mel procesor a ja
bych mu pripojil jeden nebo vice clanku (ale kazdy samostatne). A on
by ho (nebo je) nejdrive cely vybil a pak cely nabil a pak zase cely
vybil. A to vsechno by delal pomalu, tj. vybijel proudem 1/10 C a
nabijel take 1/10 C, tj. trvalo by to treba dva dny, ale to nevadi.
Pri tom by zmeril komplet nabijeci i vybijeci charakteristiku clanku a
poslal mi ji do pocitace a ten by mi ukazal grafy a zmeril kapacitu a
podobne ptakoviny.