RE: Znalosti ze SPŠ elektrotechnické

Martin Marek martin.m.888@seznam.cz
Úterý Květen 31 06:19:55 CEST 2005

Jo, tohle mě také štvalo, studenti ja Vy, pane Drozd,
kteří uměli a věděli strašlivě moc o elektrotechnice
a elektronice, bastlíři a praktici,
tak bohužel někteří tím špatným matematickým
sítem někdy vůbec neprošli. :-(((

To by se mělo změnit, takhle přicházíme
o schopné inženýry.

Když jsem na MatFyzu, tak chápu,
že se věnuji matematice, ale pokud
jsem na FEL nebo VUT - elektrotechnika
nebo elektronika atd., tak bych očekával
dle oboru elektrotechnické a elekronické
předměty, ale hlavně něco z praxe.

Martin