Znalosti ze SP© elektrotechnické

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Pondělí Květen 30 22:49:32 CEST 2005

   Souhlas, musim se priznat ze ja patrim k tem, kteri ac maji za sebou
prumyslovku a v podstate neustale bastli, tak na VS (VUT Brno)
nevydrzeli. Matematiku a fyziku sem mival docela rad, ale to co do nas
hustili na VUT bylo moc. Zkoncil sem po 5ti semestrech (2,5 roku) a uz
bych tam znova nesel. 100% teorie, 0% praxe. Nezridka kdy sme se na
zkousku ucili stylem "tyhle dve cisla sectes, vydelis dvema a mas
vysledek" ... "ale proc to tak je a co mi to vubec vyjde" ... "to ja
nevim ale podle skript to tak je a mame to tak i v sesite". Smysl
takoveho uceni je ...

JDrozd