Re: Znalosti ze SP© elektrotechnické

Ondrej Pribula o.pribula@sh.cvut.cz
Pondělí Květen 30 18:35:56 CEST 2005

Dobry den,

pripajam sa ku kolegom, vlastna skusenost hovori, ze pre zaciatok je
najdvolezitejsia matematika, fyzika a rychle vstrebavanie teorie. Je pravda,
ze v pociatku mozu mat istu vyhodu studenti gymnazii, pretoze su viacej
nauceni ucit sa a teoretizovat. Ale ked prehrmia nutne predmety tohoto
charakteru, tak maju znacne navrch studenti z priemysloviek, pretoze ti zasa
ovladaju prakticku stranku veci. Najlepsie na tom su ludia, co bastlia, maju
potom hodne navrch .Pretoze na VS Vas uz nikto nebude ucit manualne
zrucnosti. Moja skusenost je podobne ako kolegova FEL-CVUT. Studujeme vsak
povodny dobiehajuci program a teda to sito co bolo na nas malo podstate
uzsie ocka, ako to, ktore funguje teraz na struktorovanom studiu. Takze by
som sa nicoho nebal a za skusku v podstate nic nedate. Extra priparava teda
nema cenu, skorej by som dobehol tu matematiku a fyziku...

S pozdravom OP

Daląí informace o konferenci Hw-list