Toyota Prius bylo RE: OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Květen 9 15:56:10 CEST 2005

O tento styl se snaží většina lidí, co znám, včetně mě (pokud zrovna opravdu
hodně nespíchám). Ale na 6,6l jsem se s VW G3 1,8 dostal akorát při mírné
jízdě po venkově, ve městě mám pravidelně okolo 9l, ale to je jeho normální
městská spotřeba...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death