Toyota Prius bylo RE: OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Neděle Květen 8 14:30:11 CEST 2005

Nevim kde jezdite (z jakeho jste mesta) - ale zkuste si schvalne zjistit
kolikrat akcelerujete a brzdite a kolik procent je ustalena jizda nez
dojedete treba z Andela na Olsanskou v beznem prazskem provozu - tam totiz
muzete planovat a prizpusobovat co chcete - nezalezi to tiz jen na Vas, ale
spis na tech okolo.

RadekCX