Toyota Prius bylo RE: OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

Martin Záruba swz@volny.cz
Pondělí Květen 9 14:46:40 CEST 2005

Omlouvam se, pokud se Vas dotknu a nejspis to, co popisuji se Vas netyka, je
to jen obecna reakce.
Vetsina lidi jezdi po meste jak pra.... Tim mam na mysli, ze vidi na
semaforu cervenou, ale pririti se k nemu a zabrzdi. Pritom ale zvlaste u aut
s vstrikovanim, kde staci v rozumnou dobu zvednout nohu z plynu a motor ma
nulovou spotrebu nebo jeste lepe pribrzdit tak, aby v okamziku, kdy dojedu
ke krizovatce naskocila zelena a ja mohl plynule pokracovat, lze dosahnout
nesrovnatelne mensi spotreby. Mam cca 2 roky Octavii 1.6 l benzinak. Vetsinu
jizd (asi 80%) absolvuji po Praze, pricemz cesta do zamestnani je 16km. I
presto mam prumernou spotrebu 6.6 l/100km. A nemohu rici, ze jezdim nejak
extremne pomalu. Je to asi trochu narocnejsi na odhad setrvacnosti auta, ale
i to se clovek nacvici delat docela podvedome. A tech prechodu a semaforu je
za tu cestu docela dost.

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Tomáš Koželuh" <mr.death@ipq.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, May 08, 2005 2:26 PM
Subject: RE: Toyota Prius bylo RE: OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

To by mě zajímalo, jak teda jezdit jinak po městě? Papíry určitě 14 dní
nemám a lidi, kteří mají najeto o nějaký ten statisíc víc jak já jezdí velmi
podobně. Že bychom někde všichni dělali chybu? Možná je čas začít jezdit po
chodnících, tam přechody nejsou a občas je tam míň semaforů...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death