Toyota Prius bylo RE: OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Květen 8 18:11:58 CEST 2005

Radek a Petra Vickovi wrote:

>ne samozrejme na to nekoukam jen pres penize, ale zajimalo by mne odkud
>berete to ze nafta znecistuje vice zivotni prostredi - ja jsem zatim cetl
>presny opak

neviem odkial, chemik nie som, ale odhlasovali si to zvysenie dane na
naftu sami ludia v referende. Naftove auto sa ale neda nespoznat podla
zapachu, a obzvlast tie starsie. Ked idem za niekym (vsimol som si ze
hlavne seaty) tak sa po chvili neda poriadne ani dychat a necham zopar
ludi aby ma predbehli :-)

>Co se tyka Svycaru - mam na ne svuj nazor - zvlast kdyz kamaradovo pribuzni
>ze svycar vezli 1200km k nam do Cech planky z dreveneho plotu, ktere by
>musely u nich nechat ekologicky zlikvidovat za penize, spalit v normalnich
>kamnech. :-)

ano, odpad sa tu poctivo triedi a velke veci sa odvazaju do zberni
odpadu. Este som tu nevidel vonku divoku skladku. Teraz ked pridem
naspat domov do bratislavy tak mam zly pocit ked musim vyhodit papiere
do normalneho smetneho kosa :-)

>Mimochodem je pravda, ze ve Svycarsku se musi chcipat motor na cervene na
>semaforu? Asi pred rokem jsem mluvil s holkou co si tam delala ridicak a
>tohle mi tvrdila.

to neviem, ale podla mna je to blbost. Motor sa chcipa v zapche v
tuneli, ale nie na krizovatke, to som zatial nikde nevidel. Je to blbost
aj logicky, pac pri startovani sa uvolnuje viac skodlivin ako ked motor
uz bezi...

b.